فرودگاه شهدای رامسر رتبه اول پروازهای تفریحی و آموزشی در کشور را داراست و امید آن می رود در پروازهای مسافربری هم جزءفرودگاه های پرترددباشد
کد خبر: ۱۰۶۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴ 06 September 2022

فرودگاه شهدای رامسر در آستانه بین المللی شدن .

مدیر کل فرودگاه های استان مازندران پس از بازدید از فرودگاه شهدای رامسر که با حضور فرماندار رامسر و همراهی مدیر فرودگاه انجام شد از روند اجرای پروژه های توسعه اپرون (محل پارک هواپیما) و ساخت سالن جدید و بهسازی سالن فعلی ابراز رضایت نمود و ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه امروز مرحله بتن ریزی اپرون به پایان می رسد و اپرون آماده خط کشی خواهد شد و با توجه به پیگیری های مدیر فرودگاه در خصوص تغییر طراحی داخلی سالن فعلی و هماهنگی های به عمل آمده با ادارات گمرک، گذرنامه و نهاد ریاست جمهوری پس ازتصویب و ابلاغ مجوزو بازگشایی مرز هوایی به زودی شاهد برقراری پرواز های خارجی در این فرودگاه باشیم و فرودگاه رامسر از فرودگاه داخلی به مرزهوایی تغییر پیداکند . ایشان افزود: با پیگیری های به عمل آمده مجوز مرز هوایی این فرودگاه مرحله نهایی را می گذراند وامیدواریم به زودی هیات محترم دولت آن را تایید و اعلام نماید.

مهندس وطنخواه همچنین اضافه کرد فرودگاه رامسر رتبه اول پروازهای تفریحی و آموزشی در کشور را داراست و امید آن می رود در پروازهای مسافربری هم جزءفرودگاه های پرترددباشد.

شیرود عشوریان فرماندار رامسر با ابراز خرسندی از رشد و ارتقای فرودگاه اعلام کرد فرودگاه یکی از زیر ساخت های اصلی صنعت گردشگری و توریسم می باشد و بحمد خدا این زیر ساخت در رامسر وجود دارد و فرمانداری رامسر در کنار مسئولین فرودگاه تمام تلاش خود را بکار می گیرد و از برنامه های آن حمایت می نماید . ایشان از اقدامات انجام شده در فرودگاه ابراز رضایت نمودند.

مهندس حاتمی مدیر فرودگاه ضمن قدر دانی از حمایت های مسئولین ملی ، استانی و شهرستان رامسر از اقدامات انجام شده گزارش مبسوطی ارائه نموده و از عزم جدی تمامی عوامل فرودگاهی جهت ارتقا تمامی شاخصها و استانداردهای بین المللی شدن خبر داد.
در ادامه و به مناسبت هفته دولت از سرکار خانم جعفر پور و آقایان علی نیا، فیلی، آقاجان زاده و کیهانیان به عنوان کارمندان نمونه با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.
۱۴۰۱/۶/۱۴

روابط عمومی فرودگاه شهدای رامسر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار