جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت بسیار خوبی در مرز خسروی حکمفرماست، گفت: تا صبح امروز (شنبه - ۱۲ شهریور) ۷ هزار و ۲۳۴ زائر اربعین از طریق این مرز راهی عتبات عالیات و کربلای معلی شده اند.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 03 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "جمال سلمانی" در قرارگاه اربعین انتظامی استان که در مرز خسروی تشکیل شد، اظهار داشت: علاوه بر خروج این تعداد زائر، ۹۰۵ نفر نیز تا صبح امروز از طریق این مرز به کشور بازگشته اند.


وی با بیان اینکه تردد در مرز خسروی روان و زائران بدون هیچ مشکلی عازم عتبات عالیات می‌شوند، افزود: زوار کربلا از ساعت ۶ صبح تا ۱۷ عصر امکان تردد و سفر به عراق برایشان امکان پذیر است.
سردار سلمانی یادآوری کرد: روز گذشته (جمعه - ۱۱ شهریور) ۲ هزار و ۷۰۸ نفر از طریق مرز خسروی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به افزایش تردد جاده‌ای در استان کرمانشاه، یادآوری کرد: روز گذشته ۷۶۰ هزار تردد جاده‌ای در محور‌های استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل در این ایام بالغ بر ۳۰۰ هزار تردد افزایش نشان می‌دهد.


وی همچنین از استقرار ۹۰ تیم آشکار و پنهان در جاده‌های استان خبر داد و گفت: این تیم‌ها با استقرار ۲۴ ساعته علاوه بر کمک به زائران اربعین نسبت به ایجاد امنیت در محور‌ها و برخورد‌های قانونی با رانندگان متخلف اقدام می‌کنند.


سردار سلمانی در پایان از اهتمام پلیس برای برقراری امنیت در استان خبر داد و گفت: در ایام اربعین بالغ بر ۳۵۰۰ نیروی پلیس در حوزه‌های مختلف مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین خواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار