امام جمعه یاسوج بر پرهیز از اعمال تفکرات و رفتارهای تعصب گرایانه قومیتگرایانه تاکید کرد
کد خبر: ۱۰۶۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 02 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله حسینی گفت: اساس مدیریت در انقلاب اسلامی باید براساس ارزش‌های انسانی، اسلامی، نخبه گرایی و شایسته سالاری باشد.

وی افزود: برای پیشرفت انقلاب و حفظ ارزش‌های والای اسلامی و حمایت از مکتب تشیع باید فرزندان سالم، پاک، عاقل، هوشمند و با ایمان تربیت کنیم و گرنه راه به جایی نمی‌بریم.

نماینده، ولی فقیه دراستان ۱۳ شهریورسالروز شهادت رئیس علی دلواری و روزملی مبارزه با استعمار انگلیس را گرامیداشت و گفت: تاریخ ایران پراست از توطئه‌های خبیث این روباه پیر، از شیوع وبا و قحطی گرفته تا کودتا، جنگ، جدایی بحرین و افغانستان از ایران و ترور شخصیت‌های دانشمندان بزرگی مثل امیرکبیر که جملگی گواه این ادعا است.

وی گفت: این همه دشمنی توطئه و جنایت از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود و هرگز به روباه پیر اعتماد نباید کرد.

امام جمعه یاسوج به مناسبت‌های پیش رو از جمله بزرگداشت سلمان فارسی و عما رنیزاشاره کرد و یادآور شد: همین انسان‌های عاقل، زیرک و فرهیخه بودند که در طول تاریخ از زمان پیامبر گرفته تا کنون اسلام و تشیع را در مقابل توطئه حفظ کردند.

آیت الله حسینی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب برای بقا به انسان‌های عاقل هوشیا و با بصیرت و انقلابی نیازمند و تربیت چنین افرادی وظیفه اصلی جامعه و مدیریت جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار