فرماندار شهرستان چوار اظهار اشت :یجاد مخزن آب ۲ میلیون لیتری برای شهرستان چوار با قرارداد ۵۷ میلیارد ریال، آب‌رسانی با تانکر به روستاهای شهرستان، ایجاد مخزن آب و لوله گذاری در روستای میرمکان با اعتبار هشت میلیارد ریال و آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای آبزا، پلک گردل، پلک لک، مله‌سیه، پلکانه، بان امرود، چغاکبود، بهارستان، چنارگ، شهرک شهید رجایی، حاج بختیار، بانسرو و پارده از اقدامات انجام‌شده در حوزه آب شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 27 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم یعقوبی مطرح کرد :برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحدهای راکد، رایزنی و پیگیری‌های مستمری صورت گرفته و براساس دستور استاندار، آب برق و گاز خانه باغ‌های شهرک صنعتی قطع و در تلاشیم واحدهای راکد به چرخه تولی بازگردند.

وی گفت : عملیات بهسازی محور حاج بختیار - پارده به طول ۱۰ کیلومتر و با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

یعقوبی ادامه داد : ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در بحث اربعین به شهرستان چوار اختصاص یافت و این اعتبار جهت توسعه زیرساخت‌های اربعین بوده همچنین بیش از ۱۰ میلیارد ریال نیز جهت بهسازی ساختمان بخشداری گنجوان و تجهیز فرمانداری شهرستان اختصاص‌یافته است.

وی گفت : در خصوص مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌های صنعتی منطقه با حضور استاندار و مدیران مربوطه، رایزنی‌ها و پیگیری‌ها به منظور ایجاد اماکن ورزشی و آموزشی، کمک به طرح‌های هادی در شهرستان چوار، به‌کارگیری نیروهای بومی و غیره صورت گرفته است. 

 فرماندار شهرستان چوار خاطرنشان کر فرماندار شهرستان چوا:  آب‌رسانی سیار و تقسیم نهاده‌های دامی در بین عشایر منطقه از جمله اقداماتی است که طی ماه‌های گذشته در مناطق عشایرنشین انجام‌شده است.

وی مطرح کرد:  اجرای طرح هادی در روستای قبله از توابع بخش بولی هم‌اکنون در حال انجام است و لای‌روبی رودخانه های روستاهای شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت :  اسکرابر واحد SRU با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، اصلاحیه پاپینگ کمپرسور هوا با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار، باز چرخانی آب خروجی سیستم پساب برای مصارف غیربهداشتی با ۱چ میلیارد ریال اعتبار و فاز اول تسطیح و بتن‌ریزی محوطه شوتینگ گوگرد با ۳۳ میلیارد ریال اعتبار از جمله  پروژه‌های پالایش گاز ایلام است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار