فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر یزد گفت: این مجموعه با همکاری بنیاد علوی ۲۵۰ نفر از محرومانی که تاکنون به کربلا مشرف نشدند را رایگان به عتبات اعزام می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 25 August 2022

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی‌ اصغر سلمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد از سه شهرستان کم برخوردار ابرکوه، خاتم، مروست و تعدادی از شهر یزد انتخاب و قرار است به مدت هشت روز در کربلا و نجف حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: اربعین هر سال خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) راهی کربلا می‌شوند اما افرادی هستند که به دلیل شرایط مالی توان پرداخت هزینه سفر را ندارند بنابراین مقرر شد این افراد از محرومان استان را با کمک خیرین و بنیاد علوی به کربلای معلا اعزام کنیم.

این مسئول به اهمیت همکاری مردم و مسئولان با قرارگاه سازندگی یزد اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی زیادی در حال آماده شدن برای اعزام به کربلا در ایام اربعین هستند و بسیاری از این گروه‌ها بنا به رسالتی که دارند چند نفر را که توانایی سفر ندارند با خود همراه می‌کنند.

سلمانی اظهار کرد: در طول سال مشارکت خوبی با بنیاد علوی داریم و حمایت از گروه‌های جهادی با انجام اقدامات عام المنفعه از سوی بنیاد علوی یکی از این موارد محسوب می‌شود و بسته‌های معیشتی و اطعام در مناسبت‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های مشارکتی بنیاد علوی و بسیج سازندگی است.

وی از مردم به خصوص خیران خواست برای اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی این مجموعه را بیش از گذشته در یزد و شهرستان‌های استان برای تحقق اهداف و خدمت به جامعه یاری دهند .

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: محرومان ، رایگان ، کربلا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار