سرپرست شرکت گاز مازندران:
شرکت گاز استان برای گرفتن مجوز گاز رسانی از محیط زیست، منابع طبیعی و راه که سال ها دوندگی می کرده است با حضور سیدمحمود حسینی پور، استاندار شخصا پیگیر هستند و فرایند اخذ مجوز کمتر از ۲ ماه عملیاتی می شود
کد خبر: ۱۰۶۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 22 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، قاسم مایلی رستمی، سرپرست شرکت گاز مازندران از روشن شدن مشعل گاز ۵۶ روستای استان همزمان با ایام هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات گاز رسانی در۱۷۷ روستای باقی مانده استان در حال انجام است که طبق برنامه ۱۲۱ روستا نیز تا پایان امسال گاز دار می شوند 

قاسم مایلی رستمی، افزود: برای افتتاح طرح گازرسانی ۵۶ روستای استان در هفته دولت ۱۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با ذکر این نکته که عملیات گاز رسانی به ۲ شهر باقی مانده بلده و گزنک نیز در حال انجام است، گفت: از مجموع ۲ هزار و ۹۸۸ روستای استان که قابلیت گازرسانی دارند ؛۲ هزار و ۵۰۲ روستا گاز دار شدند.

مایلی رستمی با بیان این که همزمان با هفته دولت کلنگ آغاز عملیات گاز رسانی ۵۵ روستای باقی مانده استان به زمین زده می شود، ادامه داد: عملیات طرح‌های گازرسانی در روستاهای بالا دست نکا، ساری، آمل، تنکابن، رامسر و سواد کوه است.

وی انجام طرح تکمیلی خط تغذیه تقویتی کمبربندی جنوبی ساری، چهار دانگه به دو دانگه ساری، خط تغذیه دهستان لاریجان، جواهرده رامسر، ساخت خط تغذیه جنوب پل سفید تا ورسک و باز سازی و مقاوم سازی در شهرستان های سوادکوه، بهشهر، نکا و گلوگاه را از دیگر طرح های شرگت گاز استان که درهفته  دولت آغاز می شود، عنوان کرد.

سرپرست شرکت گاز مازندران همکاری دستگاه های اجرایی استان به خصوص در صدور مجوز برای گاز رسانی را طی یکسال اخیر مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: با حضور نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران، شرکت گاز استان برای گرفتن مجوز گاز رسانی از محیط زیست، منابع طبیعی و راه که سال ها دوندگی می کرده است با حضور سیدمحمود حسینی پور، استاندار شخصا پیگیر هستند و فرایند اخذ مجوز کمتر از ۲ ماه عملیاتی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال آینده همه شهرها و روستاهای مازندران از نعمت گاز بهره مند شوند و در واقع این استان در شبکه سبز گاز رسانی کشور قرار بگیرد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
شمارو بخدا بداد بازنشسته ها برسید بخدا مشکل معیشت داریم آقای رییسی رئیس جمهور به وعده های داره شده عمل کنید حداقل زندگی که حق ما هس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار