سرپرست اداره آبفای باشت گفت: دستگاههای کلرزنی باشت فرسوده و خراب است و کلرزنی آب این شهرستان به صورت دستی انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 22 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره آبفای باشت در جلسه شواری سلامت با بیان اینکه در شهرستان ۴ دستگاه کلریناتور خراب و دچار مشکل شده است، گفت: برای رفع این مشکل مکاتباتی با استان انجام شده، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

عباسی افزود: دو مخزن آب در این شهرستان وجود دارد که یکی از مخازن به علت نبود برق، به صورت دستی کلرزنی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ روستا در شهرستان توسط ۸ نیرو به آن‌ها خدمت رسانی انجام می‌شود، یادآور شد: بعد از ادغام آبفای شهری و روستایی مشکلاتی ایجاد شده است.

سرپرست آبفای باشت با بیان اینکه ۸۰ درصد شبکه آب شرب روستا‌های این شهرستان فرسوده هستند، افزود: مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده است که امیدواریم به زودی نتیجه آن حاصل شود.

گرامی فرماندار باشت در نخستین جلسه امنیت غذایی این شهرستان با بیان اینکه سلامت مردم از مهمترین مقوله‌های مورد توجه است، گفت: باتوجه به اهمیت واکسیناسیون و وضعیت زرد کرونایی ادارات و نهاد‌های  شهرستان در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش تلاش کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان باشت هم گفت: ساده انگاری کرونا در سطح شهرستان توسط مردم موجب افزایش بیماران کرونا شده تا جایی که ۴۰ درصد آزمایش‌ها مثبت است.

عسکری با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ تعداد نمونه‌های گرفته شده ۷۷۲ مورد بوده است، افزود: از این تعداد، ۲۸۸ مورد مثبت و یک فرد نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داد.

شهردار باشت هم با بیان اینکه این شهرداری را با ۲۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم، بیان کرد: شهرداری توان پرداخت پول کارگران خود را هم ندارد.

حسینی افزود: کارخانه شن و ماسه که از یکی منابع درآمدزایی شهرداری بوده معدن آن رو به اتمام است و باید برای آن محل یابی جدید در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار