جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای، گفت: برابر دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم، مال باختگان در صورت شناسایی می توانند با شماره تماس02532802022 پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 22 August 2022

مالباختگان قمی سارق را شناسایی کنند

به گزارش تابناک قم، سردار "بهادر اسماعیلی" در گفت و گو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات خبر فوق، اظهارداشت: متهم با افرادی که گوشی تلفن همراه و یا موتورسیکلت خود را در سایت دیوار برای فروش آگهی می کردند تماس تلفنی برقرار و به منظور انجام معامله با فروشنده قرار ملاقات گذاشته و در محل قرار، به بهانه تست کردن و یا با ارائه رسید جعلی مبنی بر پرداخت پول از طریق موبایل بانک، اقدام به سرقت اموال آن ها می کرد.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان مجرب این پلیس، متهم 20 ساله شناسایی، دستگیر و در تحقیقات انجام شده علاوه بر سرقت در استان قم به ارتکاب چندین فقره سرقت دیگر به شیوه مشابه در استان های البرز و تهران نیز اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: برابر دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش وی، مال باختگان در صورت شناسایی چهره متهم می توانند با شماره تلفن02532802022 اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قم تماس بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار