مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام عنوان داشت:
مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام از آمادگی صدا و سیمای ایلام برای پوشش اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 05 October 2015
به گزارش تابناک ایلام: مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام از آمادگی صدا و سیمای ایلام برای پوشش اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

علیرضا شیروی عصر یکشنبه در نشست قرارگاه رسانه ای اربعین در فرمانداری مهران اظهار داشت: صدا و سیمای استان ایلام برای پوشش همه جانبه پیاده روی اربعین در سال جاری آمادگی دارد.

وی بیان داشت: در حال حاضر امکانات لازم برای پوشش برنامه های اربعین در استان ایلام و مرز مهران پیش بینی شده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام از ساخت دو استودیو و پوشش تمامی برنامه و اخبار اربعین خبر داد و گفت: در حال حاضر امکانات فنی در مرز مهران در حال نصب است.

شیروی بیان داشت: سال گذشته مردم استان ایلام برای زائران عتیات عالیات در ایام اربعین سنگ تمام گذاشتند و امسال قصد داریم خدمات مردم استان نیز بیشتر منعکس شود.

مراد ناصری فرمانداری شهرستان مهران نیز در این جلسه اظهار داشت: صدا و سیمای نقش مهمی در خلق حماسه اربعین سال گذشته داشته و امیدواریم در سال جاری نیز حضوری فعال داشته باشد.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان مهران به عنوان مهمترین کانون تردد زائران ایرانی در ایام اربعین اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت های مناسبی در بخش های مختلف اجرا و در حال اجرایی شدن است.

حجت الاسلام روح الله مرادبیگی امام جمعه شهرستان مهران نیز در این نشست با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی در شهرستان مهران برای اربعین سال جاری، اظهار داشت: خلق حماسه اربعین سال توسط مردم با مهمان نواری مردم ایلام و مهران همراه بود.

وی بیان داشت: صدا و سیما نقش بسیار مهم در اقدامات مسئولان برای حل مشکلات زیرساختهای شهرستان دارد./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازمهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
حماسه اربعین راازشبکه های سراسری پخش کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار