وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه عضویت در سامانه جامع رسانه ها اختیاری و به منظور تسهیل امور حمایتی است گفت: ۱۴ هزار مسکن ویژه خبرنگاران احداث می شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 22 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدمهدی اسماعیلی در سفر به استان گلستان با اشاره به فعالیت حدود ۱۷ هزار فعال رسانه ای در کشور و تلاش دولت برای بهره‌مندی آنان از زیرساخت‌های لازم فعالیت حرفه‌ای اظهار داشت: تاکنون بسته اینترنت هدیه روز خبرنگار برای ۱۲ هزار نفر تخصیص یافته است.

وی افزود: سایر خبرنگارانی که تاکنون مشمول دریافت این بسته اینترنت نشده اند با تکمیل مدارک می‌توانند از این فرصت بهره مند شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین عضویت اختیاری در سامانه رسانه های کشور به منظور تسهیل امور حمایتی چون اعطای اینترنت، هنرکارت، وام، تسهیلات، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی انجام خواهد شد.

وی در ادامه به حمایت وزارت صمت از خبرنگاران اشاره کرد و ادامه داد: پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری یکی از این حمایت‌ها است که در آن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و پنج درصد تخفیف قیمت کالا به همه خبرنگاران تعلق خواهد گرفت.

اسماعیلی بیان داشت: علاوه بر آن، رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری حدود ۱۴ هزار مسکن به خبرنگاران آغاز شده است  و فعالان رسانه ای می توانند با عضویت در سامانه جامع رسانه های کشور از این خدمات بهره مند شوند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار