فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه گفت: ارتباط مستقیمی ک بین مردم و مسئولین است انتظار میرود ک بخش عمده ای از مشکلات این شهرک با کمک دستگاه های اجرایی بزودی برطرف شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 15 August 2022

گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سومین میز خدمت فرمانداری در مسجد المهدی شهرک حکمت آباد برگزار شد، در این جلسه غلامحسین نوروززاده از اهالی محله و هیئت امنا مسجد المهدی شهرک حکمت آباد به بیان این مشکلات این محله پرداخت، وی بیان کرد: مردم شریف این محله چندین سال است با مشکلات فراوان پای انقلاب و رهبری ایستاده اند.

نوروززاده افزود: وجود معتادین متجاهر، نبود فضای سبز برای بازی کودکان، اشتغال خانواده های بی بضاعت، نبود داروخانه، آسفالت خیابان ها، پل چم بشیر از جمله مشکلات این شهرک است.

در ادامه ، رحیمی زنگنه اظهار کرد: همه ی دستگاه های اجرایی شهرستان در این جلسه حضور داشتند و نمایندگان مردم شهرک حکمت آباد مشکلاتی را بیان کردند و به دلیل ارتباط مستقیمی ک بین مردم و مسئولین است انتظار میرود ک بخش عمده ای از مشکلات بزودی برطرف شود.

رحیمی زنگنه ادامه داد:درخواست مردم  برای حل مشکلات شهرک حکمت آباد کاملا منطقی و بجا میباشد.


وی درباره مشکلات مردم شهرک حکمت آباد که در جلسه بازگو شد از جمله روشنایی شهرک، جمع آوری زباله، دوربرگردان، مشکل پل چم بشیرو فاضلابی ک داخل رودخانه ی چم بشیر ریخته میشود را بیان کردند و گفت: نمایندگانی از شهرداری منطقه ۷، اداره آب وفاضلاب و اداره برق در این جلسه حضور داشتند و
همه مشکلات بصورت مستقیم به مسئولین شهرستان کرمانشاه منتقل شد.

وی در خصوص پیگیری مشکلات شهرک حکمت آباد گفت:ما تمام مشکلات را صورتجلسه کردیم و به ادارات مختلف منعکس میکنیم.


رحیمی زنگنه درباره جلسات میز خدمت اظهارداشت:ارتباط با مردم شعار دولت مردمی آیت الله رئیسی میباشد که با این جلسات میز خدمت تحقق بیشتری  پیدا میکند.


وی ادامه داد: مسئولین شهرستان کرمانشاه که در جلسه حضور داشتند مشکلات محله را یادداشت کردند که هرکدام در حوزه ی خود در کوتاهترین زمان ممکن آن مشکل را رفع کنند‌.


فرماندار درباره مشکلات مردم شهرک حکمت آباد به کمبود سرانه ی ورزشی اشاره کرد و تصریح کرد:در رابطه با پایین بودن سرانه ورزشی بود قرار براین است که  سازمان ورزش و جوانان در این زمینه رسیدگی کند.


رحمیی زنگنه درباره جلسات میز خدمت اذعان داشت:خوبی این جلسات در این است که همه مسئولین شهرستان در مسجد محله جمع میشوند و از نزدیک تمام مشکلات را میشنوند و پیگیری میکنند و فرمانداری هم موظف به پیگیری با حضورشورای محله است.


وی در رابطه با دو میز خدمت قبلی که در شهرستان کرمانشاه برگزار شده بود خاطر نشان کرد:خوشبختانه در دو محله قبلی یعنی محلات مراد اباد و ملاحسینی با حضور دستگاه های خدمات رسان فعالیت های خوبی شده هرچند که تمام مطالبات انجام نشده اما بخش زیادی از آنها حل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار