رئیس هیئت کشتی آمل از کسب 52 مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران این شهرستان در رویدادهای مختلف ورزشی داخلی و برون‌مرزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 05 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان آمل، قدرت نهاوندیان شامگاه یک‌شنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و کشتی‌گیران عنوان‌دار میادین جهانی این شهرستان، گفت: اگر امروزه پیشرفت و مدال‌آوری در ورزش کشتی آمل مشاهده می‌شود به‌دلیل تلاش‌ها، صمیمیت، یک‌رنگی، همدلی و بی‌ادعا بودن همه مربیان است.
وی افزود: ورزش کشتی از دیرباز تاکنون در این شهرستان علاقه‌مندان زیادی داشته و هم‌اکنون نیز در سالن‌های ورزشی این رشته یکی از رشته‌های مورد علاقه خانواده‌ها و ورزشکاران است.
نهاوندیان با اعلام اینکه کشتی رشته ورزشی پهلوانی و قهرمانی است که در آن جوان‌مردی، ذکر اهل‌بیت(ع)، گذشت و انسانیت موج می‌زند، یادآور شد: از سال‌های گذشته تاکنون در کشتی این شهرستان سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شد البته در سال گذشته کشتی این شهرستان 52 مدال و 10 عنوان کسب کرده که کار بزرگی بود.
رئیس هیئت کشتی آمل با بیان اینکه کشتی‌گیران این شهرستان در هر دوره از اردوهای تیم ملی رده‌های مختلف شرکت داشته و با جلب نظر کادر فنی به مسابقات برون‌مرزی مختلف اعزام می‌شوند، گفت: در سال‌جاری نیز چهار تیم رده‌های مختلف کشتی فرنگی این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی مازندران صاحب جایگاه نخست شدند.
این مسئول ادامه داد: برای اعتلای کشتی آزاد این شهرستان با حضور مربیان کارآمد نیاز به زمان داریم.

نهاوندیان با اشاره به اینکه در مدت سه سال فعالیت در این شهرستان فاقد تشک استاندارد در خانه کشتی پهلوان قاسم رضایی برای برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی بودیم، گفت: تامین هزینه 18 میلیون تومانی خرید تشک استاندارد برای این هیئت ورزشی کار سختی بود که با مساعدت یکی از مسئولان خرید دو تشک به ارزش 32 میلیون تومان برای برگزاری رویدادهای ورزشی در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) محقق شد.
 در پایان این مراسم برترین‌های ورزش کشتی در رده‌های مختلف، مربیان سازنده و ملی، مدال‌آوران رقابت‌های داخلی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار