استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با اشاره به نارضایتی شهروندان و پیامد‌های منفی رهاشدگی معتادان متجاهر در سطح خیابان‌ها تاکید کرد:جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر موضوعی الزامی است و شایسته نیست کودکان و خانواده‌ها هر روز با این گونه افراد برخورد کنند.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱ 14 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، "بهمن امیری مقدم" در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، تاکید کرد: همه فرمانداران استان موظفند تا پایان ماه مرداد یک مکان مناسب و خارج شهر را برای نگهداری معتادان متجاهر شهر خود معرفی سپس با همکاری بهزیستی، شهرداری و پلیس نسبت به جمع آوری، ساماندهی و نگهداری آنان اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: برای کمک به نشاط اجتماعی و همچنین برای کاهش ناهنجار‌های اجتماعی دستگاه‌های ذیربط باید در اسرع وقت در مرحله اول ضمن شناسایی و مشخص نمودن چندین مکان برای نگهداری این گونه افراد، نسبت به جمع آوری و ساماندهی آن‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جمع آوری و ساماندهی این گونه افراد کمک و خدمت به دیگر افراد جامعه است، ادامه داد: ضرورت دارد ظرف مدت کوتاهی پس از شناسایی ظرفیت‌های موجود، روند جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر به سرعت شروع شود و هر گونه کوتاهی و عدم رسیدگی سریع در این زمینه را به هیچ عنوان نمی‌پذیریم.

وی با تاکید بر اقدام جهادی و انقلابی در اجرای کار‌ها و برنامه‌ها ادامه داد: اگر کار‌ها همراه با اقدام جهادی و انقلابی باشد حتماً به نتیجه می‌رسد و منشاء بسیاری از برکات برای جامعه خواهد شد.

مقام عالی استان همچنین با تاکید بر جلوگیری از گسترش هر گونه حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه بیان داشت: هر گونه افزایش حاشیه نشینی منجر به بروز ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود که از این رو دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند با قاطعیت مانع گسترش حاشیه نشینی در کرمانشاه و دیگر شهر‌های استان شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار