مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه:
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در صورت عدم اجرای تعهدات کارخانه‌های فرو آلیاژ و پاکمایه در اسلام آبادغرب در جهت رفع معضل آلودگی در زمان مشخص شده اقدامات قانونی جهت پلمپ این واحد‌ها انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳ 09 August 2022

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آلودگی حاصل از کارخانه‌های فرو آلیاژ و پاکمایه در اسلام آبادغرب که موجب اعتراض و انتقاد بحق مردم شده است عنوان داشت:متاسفانه این دو واحد بخاطر عدم رعایت استاندارد‌های لازم در زمان بهره برداری هم اکنون منجر به آلودگی هوا و دفع پسمانده که منجر به بوی بسیار بد در محدوده‌ی ورودی شهر اسلام آباد غرب شده است که منجر به اعتراض بحق مردم عزیز شده است که قطعا باید نگران سلامت عمومی باشیم.


وی افزود: در این رابطه مردم عزیز شهرستان با انعکاس این مسئله به نماینده اسلام آباد غرب و پیگیری و مکاتبات ایشان، جهت رفع این معضل در نهایت اقداماتی انجام گرفت.


جلیلیان گفت: در صورت عدم اجرای تعهدات خود در زمان مشخص شده اقدامات قانونی جهت پلمپ این واحد‌ها انجام می‌گیرد که در این خصوص اقدامات مبنی بر استانداردسازی کامل انجام خواهد گرفت لذا پیرو این مسئله با دادستان محترم اسلام آبادغرب مکاتباتی انجام گرفته است.


مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد:کارخانه فرو آلیاژ مکلف و متعهد به نصب فیلتر‌های لازم جهت کاهش و عدم تولید آلودگی سمی خواهد بود همچنین کارخانه خمیر مایه نیز موظف به اصلاح کامل مسیرتولید خود، با راه اندازی تصفیه خانه و رفع مشکل، تأییدات زیست محیطی خود را جهت تداوم فعالیت در اختیار داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار