مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه:
مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه پلمب دو نازل عرضه سوخت مایع (بنزین) جایگاه سوخت به علت عدم کارکرد صحیح توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳ 02 August 2022

 مهدی حسین پور  در گفت و گو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای اجرای تکالیف سازمانی طی بازدید‌های انجام شده توسط بازرسان این اداره کل دو نازل جایگاه سوخت بدلیل عدم انطباق و وجود نقص، پلمب و از سرویس عملیات خارج گردید تا پس از رفع نقص و اصلاح توسط شرکت نفت، مجددا مورد آزمون قرار گرفته و در صورت استاندارد بودن مجاز به عرضه فرآورده خواهد بود و برچسب گذاری خواهد شد.


حسین پور با تاکید بر توجه شهروندان به برچسب‌های الصاقی روی نازل‌ها، در پایان افزود: درصورت تایید صحت عملکرد نازل، برچسبی توسط بازرسان استاندارد به عنوان تاییدیه نازل بر روی نازل الصاق میگردد.
ایشان افزود تلفن گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ جهت برقراری ارتباط و اطلاع رسانی موارد غیر استاندارد در خدمت همشهریان عزیز است.


وی همچنین از مردم خواست با ارسال کد ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد درج شده بر روی کالا‌ها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت رایگان از اصالت کالای مورد نظر نیز اطمینان حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار