استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت:انقلابی بودن و پایبندی رزمندگان به ولایت مهم ترین رمز پیروزی در عملیات مرصاد بود.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 28 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در حاشیه مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز عملیات مرصاد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای عملیات مرصاد اظهار داشت: امروز در راستای جهاد تبیین حضرت آقا باید اینچنین برنامه‌ها روزهایی گرامی داشته شود.

استاندار کرمانشاه افزود: باید بدانیم انقلابی که امروز حافظ و پاسداران هستیم به سادگی به دست نیامده است و تمام کسانی که با انقلاب و کشور ما مشکل دارند در یک صف واحد مقابل ما قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: آغاز و پایان جنگ تحمیلی در کرمانشاه بود و مردم این استان نقش بسزایی در ایستادگی و مقاومت در دفاع مقدس دارند.

امیری مقدم گفت: موفقیت های رزمندگان به خصوص در عملیات مرصاد بر اساس خدا محوری بود و اگر این ارتباط نبود امروز موفقیت های نظام و کشور کمتر ظاهر می شد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: انقلابی بودن رزمندگان و پایبندی آنها به ولایت از مهم ترین عوامل موفقیت رزمندگان ما در دفاع مقدس به خصوص عملیات مرصاد بود.

وی اظهار داشت: اگر امروز بحث بزن و دررو علیه کشور ما وجود ندارد به خاطر پایبندی به ولایت است چرا که فرمان مقام معظم رهبری برای همگان به عنوان یک فرمان مطاع است، عزت و اقتدار ما از ولایت و اجرا و عمل به فرامین فرمانده کل قوا شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار