مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت روز خانواده، با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۰ سری جهیزیه به مدد جویان بهزیستی استان کرمانشاه اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 26 July 2022

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سال گذشته ۲۳۸ مورد پرداخت جهیزیه جمعا به ارزش یک میلیارد تومان صورت گرفت و در حال حاضر ۵۸۶ پشت نوبتی جهیزیه داریم.

وی افزود: در این راستا مراسم گلریزان برگزار شد و تعهداتی مبنی بر تامین جهیزیه مدد جویان و کمک هزینه تامین مسکن خانواده‌های دو معلول، جمعا به ارزش ۳ میلیارد تومان بود که تاکنون ۹۰۰ میلیون تومان تحقق یافته و در حال رایزنی برای انجام ما بقی تعهدات هستیم.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: جهیزیه پشت نوبتی‌ها هم با توجه به اولویت آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش خانواده در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار پررنگ است، اضافه کرد:
خانواده‌ها باید وظایف و مسئولیت‌های خود را بعد از ایجاد کانون گرم خانواده انجام دهند و مانند دوست در کنار فرزندان خود باشند، به این ترتیب بسیاری از مشکلات امروزه ما کمتر خواهد شد و فرزندان کمتر تحت تاثیر عوامل آسیب رسان که در محیط وجود دارد قرار می‌گیرند.

محمدی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم مدیریت در خصوص ورود کودکان به فضای مجازی است، استفاده از فضای مجازی باید تحت نظارت و مدیریت مستقیم والدین باشد که تبعات آن را در سطح جامعه کمتر شاهد باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار