مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام؛
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام بیان داشت: تاکنون چهار هزار فقره سند تک برگ برای دستگاه‌های اجرایی استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 26 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛  رشنوادی گفت:  728  میلیارد تومان درآمد در سال جاری استان ایلام پیش بینی شده که تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان از درآمدهای استان وصول و محقق شده است.

وی بیان داشت: گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور شش ماه زودتر از موعد مقرر قانونی به مجلس رسید که در این بین استان ایلام از استان‌هایی بود که کمترین انحراف را داشته است.

رشنوادی مطرح کرد: ادامه داد: دیوان محاسبات با شناسایی نقاط ضعف و قوت قانون بودجه سنوات قبل به نظام حقوقی و قانون گذار کشور کمک می‌کند تا با رفع این ناقص در جهت انضباط مالی حرکت کند.

وی گفت: صدور ۴۵۱ میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی، تهاتر ۵۴ میلیارد تومان اعتبار با امور مالیاتی و بانک‌های استان، فعال شدن ۶۶۵ حساب متمرکز برای دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر اقدامات و فعالیت‌های امور اقتصاد و داریی‌های استان طی سال گذشته بوده است.

رشنوادی خاطرنشان کرد: ذیحسابان استان نهایت همکاری را دیوان محاسبات استان دارند و همواره از مشاوره و راهنمایی این دستگاه نظارتی استفاده می‌کنند.

وی مطرج کرد: ۹۳ میلیارد تومان بودجه اربعین در سال گذشته به استان ایلام اختصاص یافته که تاکنون ۷۶ میلیارد تومان این اعتبار جذب شده است و مابقی اعتبار تا دو ماه آینده جذب می‌شود.

رشنوادی اظهار داشت: برای توسعه استان ایلام در بخش‌های مختلف آماده هرگونه همکاری، مشاوره و راهنمایی به ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی در استان هستیم./ع

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار