مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» با محوریت نقش فناوری­‌های نو در فضا‌های آموزشی، تربیتی و ورزشی در سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 24 July 2022

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در این طرح فراخوان‌هایی برای مراکز دانشگاهی، مراکز تخصصی از جمله سازمان نظام مهندسی، مهندسین مشاور و نهاد‌های تخصصی که دارای مهندس معمار هستند ارسال شده است.

وی افزود: قرار است با این رویکرد، مدارسی که تامین کننده نیاز‌های آینده دانش آموزان باشند طراحی شده و در آینده اجرایی شود.

مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: ایده ها، طرح‌ها و مواردی که مربوط به این مدارس می‌باشد توسط نهاد‌ها آماده می‌شود و به دبیر خانه رویداد ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: هر یک از شرکت کنندگان می‌­توانند در محور‌های هفت­گانه که در فراخوان رویداد ذکر شده است، بدون محدودیت در تعداد محور‌های انتخابی شرکت کنند.

نظری تصریح کرد: طی مراسمی به صورت نمایشگاه طرح‌ها نمایش داده شود و تحت داوری قرار می‌گیرند و در آینده از این طرح‌ها استفاده شود.

لازم به ذکر است، ثبت نام و شرکت در رویداد، به صورت اینترنتی و با تکمیل فرم ثبت نام، از طریق مراجعه به تارنمای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به آدرس https://dres.ir و یا تارنمای رویداد https://future.dres.ir تا پایان مرداد ماه سال جاری امکان پذیر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار