سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: "تماشاخانه سیار کانون" با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان مناطق محروم، در سراسر استان به اجرای برنامه می پردازد.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 19 July 2022

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون از یکم الی پنجم مرداد ماه در استان کرمانشاه به اجرای برنامه می پردازد، این تماشا خانه سیار شنبه ۱ مرداد ماه ساعت ١٨ الی ٢٠ در روانسر پارک جنب کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اجرای برنامه خواهد داشت.

وی افزود: این تماشاخانه سیار ۲ مرداد ماه (یکشنبه) در شهرستان دالاهو و کرند غرب حضور می یابد و از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در پارک دالاهو اجرای برنامه خواهد داشت.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: ۳ مرداد ماه اجرای برنامه در سر فیروز آباد از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح و همچنین اجرای برنامه در شهرستان سرپل ذهاب از ساعت ١٨ الی ٢٠ شب جنب مرکز کانون شهرستان است، سپس در شهرستان اسلام آباد غرب در پارک جنب مسکن مهر از ساعت ١٨ الی ٢٠ شب برنامه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در نهایت ۳ اجرا در شهر کرمانشاه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در محله خیام، ١٨ الی ٢٠ در دولت آباد (مسکن مهر) و ٢١ الی ٢٣ در پارک شرقی خواهد بود، تصریح کرد: آخرین اجراها ۵ مرداد در شهر هرسین از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح سپس در شهر صحنه از ساعت ١٨ الی ٢٠، هر دو شهرستان جنب مرکز کانون، برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه هایی از قبیل نمایش فیلم و تئاتر و مسابقه حضوری برای کودکان در این تماشاخانه، تشریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا کودکان امکان شرکت در برنامه های اجتماعی و مشارکتی را نداشتند و کانون برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، اجرای این برنامه را در نظر گرفت که تابستان بیاد ماندنی را داشته باشند.

خیاط زنجانی تاکید کرد: در این برنامه ها بیشتر مناطق محروم در نظر گرفته شد که کودکان این مناطق دسترسی به برنامه های فرهنگی و آموزشی ندارند، به دلیل عدالت تربیتی و فرهنگی در کانون این تصمیم اخذ شد که برنامه ها در مناطق محروم اجرا شود؛ برای ماه محرم هم ویژه برنامه هایی خواهیم داشت که متعاقبا اعلام می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار