سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد از برخورد قانونی با واحدهای اقامتی غیرمجاز خبر داد و گفت: برای این واحدها بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان جریمه در نظر گرفته‌ شده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 17 July 2022

به‌گزارش روز یکشنبه روابط‌عمومی این اداره‌ کل، مصطفی سپهری در نشستی با حضور نمایندگان استاندار و اداره نظارت بر اماکن عمومی یزد، رئیس جامعه هتلداران و مجری خانه‌های مسافر یزد با موضوع ساماندهی خانه‌های مسافر، افزود: با مالکان این خانه‌ها به‌شدت برخورد شده و پلمب خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل به‌منظور بهبود وضعیت و کیفیت خدمات‌رسانی خانه مسافرها و همچنین ساماندهی و کنترل فعالیت تمامی مراکز اقامتی در سطح استان، نظارت مستمر بر این اماکن را در اولویت کار قرار داده است.

سپهری ادامه داد: متقاضیان خانه مسافر باید درخواست مجوز را به این اداره کل ارسال کنند تا بتوانیم در راستای قانون مداری این واحدها اقدام کنیم.

وی از همکاری صاحبان این خانه‌ها با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم که بتوانیم این زیرساخت‌ها را تحت پوشش و چتر قانون به زیرساخت‌های مجاز اضافه کنیم و امنیت و سلامت گردشگران را برای اقامت در اولویت داشته باشیم.



منبع: ايرنا
برچسب ها: گردشگری ، غیرمجاز ، جریمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار