نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد در کرمانشاه:
نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد در کرمانشاه گفت:رفع نگرانی‌های مردم در ارتباط با وضعیت بازار سرمایه و همچنین پیرامون جاماندگان طرح توزیع سهام عدالت دغدغه مسوولین ذیربط در وزارت اقتصاد است و برای حل آن نیز اقداماتی انجام شده و یا در جریان انجام است.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 13 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علیرضا مقدسی، نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در میز ارتباطات این وزارت در استان کرمانشاه با اشاره به سفر استانی بیست و هفتم رییس جمهور بر ضرورت همدلی و اتحاد مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد.

مقدسی که در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان کرمانشاه حضور یافته بود، خطاب به آن‌ها گفت: میز ارتباطات مردمی وزارت در راستای سفر رئیس جمهور محترم به استان کرمانشاه قرار است برگزار شود، لذا همگی وظیفه داریم بر رسیدگی به مطالبات مردم و فعالین اقتصادی حل مسائل و مشکلات آنان تمرکز کنیم.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و سایر مدیران دستگاه‌های تابعه در استان کرمانشاه افزود: تدابیر خوبی برای برگزاری میز ارتباطات مردمی اندیشیده شده است که امیدواریم به حل مشکلات مردم کمک کند.

مقدسی به نگرانی‌های مردم در مورد بازار سرمایه و سهام عدالت نیز اشاره کرد و گفت: رفع نگرانی‌های مردم در ارتباط با وضعیت بازار سرمایه و همچنین پیرامون جاماندگان طرح توزیع سهام عدالت دغدغه مسوولین ذیربط در وزارت اقتصاد است و برای حل آن نیز اقداماتی انجام شده و یا در جریان انجام است.

خاطر نشان می‌سازد در این نشست مدیران حوزه های؛ مالیاتی، گمرک، بیمه، نظام بانکی، اموال تملیکی و امور اقتصادی و دارایی به بیان مسایل و مشکلات حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.

شایان ذکر است میز ارتباطات مردمی حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار است در جریان بیست و هشتمین سفر استانی رییس جمهور طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲ و ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۸ در استان کرمانشاه برای رسیدگی به درخواست مردم در حوزه های؛ مالیاتی، بیمه، بانک، گمرک و اموال تملیکی، بورس و موضوعات مرتبط با سهام عدالت، تسهیلات تبصره ۱۸، بهبود فضای کسب و کار و نظایر آن تشکیل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار