همایش پیاده‌روی روز غدیر و حرکت کاروان خودرویی در شب عید غدیر با مشارکت گروه‌های مردمی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۷ 13 July 2022

به گزارش تابناک قم، نشست ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت با حضور دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم و ستادهای مردمی برگزاری جشن‌های غدیر در سالن جلسات دفتر این شورا برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیّت بزرگداشت ایّام دهه امامت و ولایت و تلاش برای پرشورتر برگزار شدن این مناسبت افزود: طبق ابلاغ نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور، امسال برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت به عنوان یکی از مناسبت‌های مذهبی در دستورکار وظایف شورا قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذاکری هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها را برای برگزاری مطلوب مراسم و همچنین استفاده از ظرفیت آن‌ها برای کمک به برنامه‌های ستادهای مردمی را لازم دانست و تلاش برای رسیدن به این مهم را خواستار شد.

مسئولین و نمایندگان ستادها و دستگاه‌های حاضر در جلسه ضمن ارائه برنامه‌های تدارک‌دیده شده در این ایّام به هم‌افزایی بیشتر در این زمینه تأکید کردند.

برنامه پیاده‌روی روز غدیر از ساعت ۱۸ در بلوار پیامبر اعظم (ص) و حرکت کاروان خودرویی در شب عید غدیر از برنامه‌های پیش‌بینی شده عید سعید غدیر است که در جلسه مطرح و مورد تأکید قرار گرفت.

از دیگر برنامه‌های این ایام، برگزاری جشن در 15 نقطه از جمله مساجد و بوستان‌ها، اطعام عید غدیر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی در مساجد منتخب، پویش هر خانه یک پرچم و مسابقات متعدد فرهنگی است که در جلسه اعلام شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار