فرماندار شهرستان روانسر:
فرماندار شهرستان روانسر از مدیریت تنش آبی و آبرسانی سیار در روستا‌های درگیر در شهرستان روانسر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 12 July 2022

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اجرای برنامه‌های دهه ولایت، اظهار کرد: جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان برگزار شد که برنامه‌های متنوعی را در سطح شهرستان در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزار کنیم.

وی افزود: مراسمی در راستای تبیین واقعه غدیر که همایشی با حضور علمای بومی، شیعه و مسئولین ادارات شهرستان برگزار می‌شود، هدف اصلی از برگزاری مراسم تبیین واقعه غدیر است.

فرماندار شهرستان روانسر ادامه داد: آذین بندی شهر، برپایی ایستگاه صلواتی و یکسری برنامه‌های فرهنگی هم از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی و تبلیغات اسلامی به مناسبت این ایام انجام می‌شود.

وی در خصوص سفر رئیس جمهور به کرمانشاه و مطالبات شهرستان روانسر، یادآور شد: با توجه به نیاز‌هایی که در شهرستان داشتیم اهم مسائل و مشکلات قابل احصا در شهرستان در حوزه آب و بهداشت و راه جمع آوری و اعلام شد.

وی ادامه داد: متناسب با وضعیت موجود شهرستان روانسر در حوزه آب آسیب زاست و در حوزه آب شرب ۲۳ روستای شهرستان در وضعیت بحرانی است یعنی نیازمند آبرسانی سیار هستند که با اخذ کمک از مجموعه شهرستان این امر در حال مدیریت است، اگر چه در حوزه باغات هم مشکلاتی وجود دارد.

مصطفی زاده تاکید کرد: جلساتی در این راستا برگزار شد، استاندار کرمانشاه هم در این زمینه تاکید داشتند که جهاد کشاورزی هم نسبت به اعزام تانکر آبرسانی به شهرستان اقدام کند و این موضوع باید مورد توجه جهاد کشاورزی استان باشد، ثمره معیشت و درآمد بسیاری از مردم در شهرستان روانسر بستگی به باغات و کشاورزی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار