مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از افزایش ۹۹ درصدی ورودی پرونده‌ها به تعزیرات استان خبر داد و گفت: افزایش پرونده‌های ورودی به علت تشدید نظارت‌ها است.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 11 July 2022

نظارت بهتر؛ پرونده بیشتر/ افزایش ۹۹ درصدی ورودی پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس قهرمان شاهی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است که طبق مصوبه سران سه قوه اختیاراتی خاصی به تعزیرات حکومتی واگذار شده است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مراجع نظارتی اتاق اصناف، سازمان صمت، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف پرونده تخلفی را تشکیل داده با بازرسی از واحد و محرز شدن تخلف، رییس شعبه تعزیرات برای پلمب واحد صنفی از یک تا ۱۰ روز درخواست و مدیرکل موافقت می‌کند و بنر تخلف هم نصب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی واحد‌های صنفی زیادی طی چند روز اخیر، گفت: کم‌فروشی، گرانفروشی، فروش آرد، تعطیلی نانوایی که سبب طولانی شدن صف می‌شود و هر آنچه برای مردم مهم است، برای تعزیرات خطر قرمز است و اعمال مجازات می‌شود.

وی گفت: قرار است با آموزش و پرورش گشتی دایر شود و از مدارس غیرانتفاعی و حتی دولتی بازدید‌های صورت گیرد و تخلفات آن‌ها قطعا در تعزیرات قابل رسیدگی است.

شاهی گفت: از ابتدای سال تا به امروز ۱۱ هزار پرونده در تعزیرات رسیدگی شده که تقریبا نسبت به سال گذشته افزایش ۹۹ درصدی پرونده‌های وارده به تعزیرات را داشتیم که نشان از طرح تشدید بازرسی‌ها و نظارت بیشتر بازرسان بر بازار است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌های متشکله تعزیرات کرمانشاه در این مدت دوبرابر استان البرز و یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بیش از اصفهان و همچنین نصف استان تهران بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار