امام جمعه موقت ایلام اظهار داشت: دولت در اطلاع رسانی بحث معیشت مردم بسیار ضعیف است هرچند زحمات زیادی در ارتباطات سیاسی و داخلی انجام می دهد اما اطلاع رسانی ضعیف است و همین امر سبب ناامیدی مردم می شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 08 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ ولدبیگی افزود: دولت ماهانه ۵۰ هزار میلیارد تومان دیون و بدهکاری هلی دولت قبلی را بازپرداخت میکند و از این رقم که بسیار کلان نیز می باشد اطلاع رسانی صورت نمی گیرد.

وی گفت:ضعف ها بزرگ نشان داده می شوند و  نقطه قوت ها نیز و همین امر سبب نارضایتی و عدم اطلاع مردم از این خدمات می شود.

ولدبیگی ادامه داد: هم اکنون در بازار قیمت کالا و مواد غذایی با هم تفاوت دارد و با نظارت دقیق و مستمر در کارخانه ها و بازارها قطعاً این اختلاق قیمت کنترل و تورم کاهش پیدا می کند.

وی گفت : از دولت تقاضا می شود با اطلاع رسانی وسیع نظارت مستمری بر کارخانه ها و  بازار داشته باشد چرا که در صورت بازرسی و نظارت بسیاری از گرانی ها کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه ایلام مطرح کرد: یکی از احکام ضروری اسلام حجاب است و اهل سنت و شیعه قائل بر وجود حجاب هستند و آن را از ضروریات دین می دانند.

وی ادامه داد:  چنانچه جامعه ای بدنبال  ایمان و تقوا باشد خداوند برکات آسمان را بر آن جامعه نازل می کند و روز عرفه روز نیایش و دعا و مضامین است که بزرگان ما در این مورد سفارش به تأسی از اهل بیت و دعای عرفه دعوت می کنند.

امام جمعه ایلام گفت:  خداوند از عبادت ما بی نیاز است، اگر بخواهیم این دست نیاز ما از طرف خداوند پر شود، با عبادت میسر است چرا که عبادت منفعت و آثارش به خود بشر برمی گردد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار