مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از نفوذ گرد و غبار به ویژه در مناطق مرزی استان خبر داد و گفت: طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت فردا (جمعه) ممکن است با نفوذ غبار نسبتاً رقیق، بخصوص به جو نیمه غربی استان نیز همراه گردد.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 07 July 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان تا شنبه هفته آینده صاف در بعضی ساعات با وزش باد، در پاره‌ای از نقاط با گرد و خاک محلی خواهد بود.

وی افزود: این شرایط، در روز‌های یکشنبه و دوشنبه، به دلیل تشدید میدان‌های باد در منطقه، احتمال نفوذ غبار به جو استان تقویت می‌شود. همچنین دمای هوا که تا روز شنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز یکشنبه تا چهارشنبه بتدریج افزایش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به شدت و موقعیت میدان‌های باد انتظار نمی‌رود غبار به شکلی غلیظ و گسترده جو استان را متاثر نماید.

وی گفت: همچنین دمای هوا که طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت فردا (جمعه) ممکن است با نفوذ غبار نسبتاً رقیق، بخصوص به جو نیمه غربی استان نیز همراه گردد.

دولتشاهی تاکید کرد: حمیل با کمینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و قصر شیرین با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار