رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به دسترسی آسان مردم به مسئولان تاکید کرد و گفت: مدیر جهادی، انقلابی و ولایی کسی است که صادقانه به مردم خدمت کند.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 07 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از  ایرنا؛ «پرویز توسلی‌زاده» در نشست هیات اندیشه‌ورز بسیج ادارات، افزود: هدف دشمن تضعیف اسلامیت نظام است چرا که انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که در مقابل غرب ایستاده و نظریه پرداز در حوزه‌های مختلف اجتماعی است و به همین دلیل می‌خواهد با تضعیف اسلامیت نظام آن را ناکار آمد جلوه دهد.

رئیس شورای اندیشه‌ورز بسیج ادارات استان کرمانشاه تاکید کرد: بیش از هر زمانی باید با مردم بود و به آن‌ها خدمت کرد و با جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری، اقدامات و عملکرد‌ها را بازگو نمود.

توسلی‌زاده اضافه کرد: امروز در راس دستگاه قضایی کشور فردی وجود دارد که مشی و منش او سادگی و صداقت است و با مدیریت و کار کارشناسی، قوه قضائیه را در مسیر تحول و تدبیر قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه نیز مردمی کردن دستگاه قضایی از جمله اهداف موکد و موفقی بوده است که ما دنبال کرده ایم و امروز رابطه خوبی میان مردم و دستگاه قضایی وجود دارد.

توسلی‌زاده افزود: از طریق ارتباط با مردم در جریان بسیاری از مشکلات جامعه قرار داریم و مردم نیز برای ارتباط با ما دنبال واسطه نیستند و از سویی به امور خود کاملا واقف می‌شویم.

وی تاکید کرد وظیفه داریم با عمل صادقانه و حل مشکلات، مردم را به نظام و انقلاب امیدوار کنیم.

در ادامه این نشست برخی مدیران با بیان دیدگاه‌های خود در خصوص برخی مشکلات موجود در جامعه پرداختند و خواهان بررسی و رفع مشکلات شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار