سرپرست فرمانداری شهرستان دالاهو:
سرپرست فرمانداری شهرستان دالاهو از آبرسانی سیار به روستا‌های درگیر تنش آبی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ 07 July 2022

کیومرث جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آبرسانی به روستا‌های درگیر تنش آبی در شهرستان دالاهو، اظهار کرد: آبرسانی به حدود ۳۰ روستا به صورت سیار انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه با وجود ظرفیت فعلی، آبرسانی به این روستا‌ها صورت می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری دالاهو ادامه داد: اگر چه با توجه به کثرت روستا‌ها این ظرفیت پاسخگو نمی‌باشد، امید است با پیگیری‌های انجام شده به ظرفیت فعلی شهرستان اضافه شود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعا ۳۰ روستا در شهرستان دالاهو دچار تنش آبی بوده که آبرسانی سیار به آن‌ها انجام می‌شود، خاطر نشان ساخت: متولی آبرسانی،   شرکت آب و فاضلاب است.

وی گفت: ۴ دستگاه تانکر در اختیار اداره امور عشایری برای آبرسانی به عشایر قرار گرفته است و در داخل روستا‌ها ۲ دستگاه آبرسانی را انجام می‌دهند.

وی در خصوص واکسیناسیون کرونا در شهرستان دالاهو، تصریح کرد: از لحاظ وضعیت واکسن براساس آخرین آمار که توسط مرکز بهداشت اعلام شده جزو اولین شهرستان‌هایی هستیم که بیشترین دوز واکسن تزریق شده است.

جلیلیان با اشاره به وضعیت مناسب شهرستان از جهت بیماری کرونا، تاکید کرد: امید است با همکاری مردم و اطلاع رسانی بیشتر پروتکل‌های بهداشتی هم که مجددا باید مورد توجه قرار گیرد، در شهرستان دالاهو رعایت شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار