فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به دهستان «ویژه‌نان» شهرستان گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 05 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سردار پاسدار «حمیدرضا حسن‌زاده» روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی گیلانغرب، افزود: پروژه آبرسانی به دهستان ویژنان با پوشش ۲۳ روستا شامل احداث چهار مخزن و اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال است.

وی هزینه اجرای این طرح را هشت میلیارد تومان اعلام کرد که تا ۶ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و یک هزار و ۷۰۰ خانوار دهستان ویژه نان گیلانغرب از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همچنین پروژه‌های آبرسانی در استان کرمانشاه و شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب و قصرشیرین توسط قرارگاه نیروی زمینی سپاه و با محوریت قرارگاه‌های نجف اشرف، شهید کاظمی و شهید دکامی زاده عملیاتی می‌شوند.

سردار پاسدار حسن زاده ادامه داد: هم اکنون اقدامات خوب و ارزشمندی هم از لحاظ کیفی و هم از نظر سرعت کار به صورت جهادی و انقلابی در دست انجام است.

وی گفت: امید است با تکمیل این پروژه‌ها به زودی شاهد رفع تنش‌ها و بحران‌های آبی در بسیاری از مناطق محروم و کشور باشیم.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت ۲۰۷ روستا دارد و ۱۸ هزار و ۲۹۲ مشترک در این شهرستان از خدمات آب و فاضلاب برخوردار هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار