استاندار اردبیل گفت: با توجه به شیوه‌های جدید بروز جرم و جنایت ضروری است نیروی انتظامی هر لحظه خود را برای مقابله با این روش‌ها آماده سازد.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 03 October 2015

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از استانداری اردبیل مجید خدابخش در آیین صبحگاه نیروی انتظامی اردبیل تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه های مختلف باعث ارتقای امنیت عمومی مردم شده است.

وی افزود:نیروی انتظامی از جمله سازمان هایی است که برای مقابله با حجم گسترده تخلفات و بزهکاری ها ماموریت های مختلفی داشته و نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت مردم ایفا کرده است.

به گفته استاندار اردبیل در کنار فعالیت های مثبت تمامی نخبگان، مخترعان و عالمان اجتماعی، افرادی نیز هستند که در فعالیت های منفی قاچاق تسلیحات، قاچاق مواد مخدر، توزیع ابزارهای منافی عفت و قاچاق کالا و انسان مشارکت دارند و نیروی انتظامی برای مبارزه با این گونه فعالیت های مخل جامعه وظایف مهم و پیچیده ای دارد.

خدابخش توجه به ارتقای علمی و آموزشی در نیروی انتظامی را یک ضرورت خواند و بیان داشت: نیروی انتظامی در جامعه ما مورد اطمینان مردم بوده و در سال گذشته نیروی انتظامی بر اساس نظر سنجی از مردم جزو مورد اعتمادترین دستگاه اجرایی شناخته شده است.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز پیشگیری از وقوع جرم را از ماموریت های اصلی این نهاد اجرایی دانست و تاکید کرد: علاوه بر این برقراری نظم و امنیت به جد مورد تاکید است.

ابراهیم کریم خانی به ضرورت مشارکت مردم در ماموریت های پلیس تاکید کرد و افزود: در پی تلاش نیروهای پلیس استان اردبیل به عنوان استان های با وقوع پایین جرایم شناخته شده است.

وی به تشکیل دو قرارگاه سرقت و مواد مخدر در اردبیل اشاره کرد و متذکر شد: تلاش نیروی انتظامی به حداقل رساندن سطح جرایم با بهره گیری از مشارکت مردم و سایر دستگاه ها است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار