به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، گرد و غبار تا غروب امروز (دوشنبه) به تدریج از کرمانشاه خارج می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 27 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی محمد زورآوند، با بیان اینکه انتظار می‌رفت این توده گرد و غبار تا صبح امروز (ششم تیر) در جو استان باشد، افزود:، اما متاسفانه شاهد ماندگاری این غبار در نواحی مرزی کرمانشاه بودیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا ظهر امروز به تدریج از میزان غلظت غبار کم می‌شود و تا غروب شاهد خروج این توده گرد و خاک از جو کرمانشاه هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: البته ممکن است همچنان غبار رقیق در سطح منطقه وجود داشته باشد که متاسفانه این روز‌ها به روندی معمولی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بررسی نقشه‌ها تشکیل توده جدید گرد و غبار را طی روز‌های آینده نشان نمی‌دهد.

زورآوند سپس به وضعیت دید افقی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون کمترین دید افقی را از شهر‌های مرزی استان شامل قصرشیرین به میزان ۶۰۰ متر، سرپل ذهاب به میزان ۸۰۰ متر و گیلانغرب به میزان ۹۰۰ متر داریم.

وی دید افقی شهر کرمانشاه را نیز ۴۵۰۰ اعلام و خاطرنشان کرد: در سایر نقاط استان نیز دید افقی بالای چهار هزار متر است، بگونه‌ای که در روانسر دید چهار هزار متر، تازه آباد پنج هزار متر، کنگاور هفت هزار متر و سنقر هشت هزار متر را داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار