فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مقابله جدی پلیس با مجرمان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی همواره در اولویت کار پلیس و دستگاه قضائی قرار داشته است.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 27 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با دادستان کرمانشاه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهارداشت: مقابله با اشرار و افراد مجرم از جمله ماموریت‌های مشترک پلیس و دستگاه قضایی است که خوشبختانه اهتمام خوبی نیز برای این کار وجود دارد.

وی ادامه داد: هم افزایی ۲ سویه پلیس و دستگاه قضایی به عنوان ۲ بال امنیت آفرین جامعه می‌تواند بر امنیت موجود دامن زده و شرایط را برای مجرمان سخت‌تر از قبل کند.

جاویدان تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار در جامعه از یک سو و مقابله شبانه روزی با مجرمان از سوی دیگر در برنامه‌های پلیس قرار داشته و همواره سعی شده تا جلوتر از طرح و نقشه این افراد اقدامات آن‌ها خنثی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در سال جدید پلیس مقابله با اشرار، مجرمان و قاچاقچیان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با جدیت و برابر قانون به مقابله با آن‌ها می‌پردازد.

وی با بیان اینکه مبارزه با عاملان تیراندازی و دیگر جرائم خشن در کرمانشاه شدت گرفته است، گفت: امروز با اهتمام پلیس و دستگاه قضائی برخورد با این افراد ولارد فاز جدیدی شده و علاوه بر دستگیری آن‌ها در سریعترین زمان ممکن، مرخصی‌های آن‌ها نیز لغو شده است.

جاویدان در پایان با قدردانی از همکاری و حمایت‌های دستگاه قضایی از ماموران پلیس در راستای اجرای ماموریت‌های محوله؛ ابراز امیدواری کرد شاهد افزایش هم افزایی میان این ۲ دستگاه و در نهایت ارتقاء بیشتر امنیت باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار