مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل عبور موجی ناپایدار از سطوح میانی که با تقویت میدان‌های باد سطحی همراه است به شکلی گسترده‌تر شرایط برای نفوذ غبار به جو استان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 20 June 2022

احتمال نفوذ گرد و غبار به جو استان در اواخر هفته جاریفیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی افزود: وزش باد که به ویژه در نواحی غربی گاهی اوقات قابل توجه خواهد بود علاوه بر گرد و خاک محلی ممکن است با نفوذ غبار خارجی به جو این مناطق نیز همراه گردد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این وضعیت در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه به دلیل عبور موجی ناپایدار از سطوح میانی که با تقویت میدان‌های باد سطحی همراه است به شکلی گسترده‌تر شرایط برای نفوذ غبار به جو استان فراهم می‌شود.

وی گفت: همچنین میانگین دمای هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

دولتشاهی تاکید کرد: سنقر با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتیگراد سردترین و قصر شیرین با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار