مدیر دفتر توسعه فناوری دانشکده پزشکی کرمانشاه:
مدیر دفتر توسعه فناوری دانشکده پزشکی و مدیر عامل شرکت دانش بنیان نیکان بالین یاران گفت: رویکرد پژوهش‌ها باید کاربردی شود تا خلق ثروت دانش بنیان را به دنبال داشته باشد،حمایت مادی و معنوی از شرکتهای دانش بنیان در تمامی جنبه ها‌ باعث دلگرمی اعضای شرکتهای دانش بنیان شده ونتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 19 June 2022

میثم سیاه منصوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: زمینه اصلی کار این شرکت طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی است، پس از ثبت شرکت در حوزه فناوری واقعیت مجازی فعالیت خود را شروع کردیم و تاکنون حدود ۷ پروژه انجام شده و ۴ مقام کشوری که ۳ رتبه اول و یک رتبه سوم بوده و همچنین یک مقام استانی کسب نموده ایم.

وی گفت: این طرح‌ها در حوزه آموزش پزشکی با رویکرد استفاده از فناوری‌های نوین در آموزش پزشکی است، طرح‌های عنوان شده با استفاده از تکنولوژی بازی وار سازی و واقعیت مجازی در یاد دهی به دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی استفاده میشود.

سیاه منصوری ادامه داد: آنچه که اهمیت دارد این است که رویکرد پژوهش‌ها کاربردی شود و خلق ثروت دانش بنیان را به دنبال داشته باشد، حمایت مادی و معنوی از شرکت‌های دانش بنیان در تمامی جنبه ها باعث دلگرمی اعضای شرکت‌های دانش بنیان شده ونتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان ابراز کرد: برداشتن موانع در مسیر شرکت‌های دانش بنیان و خرید از محصولات شرکت‌های دانش بنیان توسط خود دانشگاه و همچنین کاهش وظایف آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی که در شرکت‌های دانش بنیان مشغولند از مهمترین اقداماتی است که در جهت ارتقاء شرکت‌های دانش بنیان می‌توان انجام داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار