مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اخذ مجوز داروخانه هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این داروخانه خدمات مناسبی به بیماران نیازمند ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶ 19 June 2022

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با دستور و پیگیری‌های مستمر استاندار کرمانشاه در سطح وزارت خانه و همکاری‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین دستور ویژه ریاست جمعیت هلال احمر کشور خوشبختانه موفق شدیم پس از اخذ کمیسیون قانونی ماده ۲۰ در خصوص مجوز داروخانه هلال احمر استان کرمانشاه و ارسال آن به تهران، موافقت تهران را با اخذ پروانه و تبدیل وضعیت مرکز فوریت‌های دارویی هلال احمر استان به داروخانه کسب کنیم.

وی افزود: به این ترتیب پروانه هم وصول می‌شود و داروخانه هلال احمر تمام دارو‌هایی که در سطح استان و کشور وجود دارد و همچنین نوعی دارو‌های نایاب و کمیاب را به وفور وارد داروخانه می‌کنیم و محلی برای خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه و منشا خیر و برکت برای مردم استان کرمانشاه باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: هزینه دارو‌ها در داروخانه هلال احمر کمی کمتر است، اما بر اساس نیازسنجی که انجام می‌شود، مددجویانی که مشکل مالی دارند از طریق پزشکانِ دارای تخصص‌های مختلف که بیمارانشان نیازمند دارو‌های خاص هستند به داروخانه هلال احمر معرفی می‌شوند و بعضا تمهیدات و تخفیفات در نظر گرفته می‌شود و یا ممکن است دارو به صورت رایگان در اختیار افرادی که مشکل مالی دارند، قرار گیرد.

وی گفت: به این ترتیب تمامی دارو‌ها در داروخانه هلال احمر موجود خواهد بود به عنوان یک داروخانه که دسترسی به همه شرکت‌ها دارد و به راحتی می‌توانیم از همه شرکت‌ها خرید دارو داشته باشیم.

معتمدی تاکید کرد: شهروندان هم در هفته‌های آتی می‌توانند از داروخانه هلال احمر دارو تهیه کنند، اکنون در شیفت عصر فعال است، اما در هفته‌های آتی در شیفت صبح و عصر فعال می‌شود و آدرس این مرکز رو به روی بیمارستان طالقانی، بلوار شهید بهشتی جنب جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار