دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور کیفرخواست برای قاتل سرگرد شهید "پوریا نظری" از ماموران انتظامی استان که اسفند سال گذشته باعث شهادت وی شد، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 18 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، "شهرام کرمی" در دیدار مسئولان عالی انتظامی و قضائی استان که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، در پاسخ به مطالبه فرمانده انتظامی استان در خصوص تعیین تکلیف سریعتر عامل شهادت سرگرد نظری، اظهار داشت: کیفرخواست فرد قاتل صادر شده و به زودی نیز قرار است محاکمه وی در یکی از دادگاه‌های کرمانشاه انجام و رای لازم صادر شود.

وی همچنین با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در جامعه و استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از موضوعات نگران کننده‌ای که با آن روبرو هستیم مسئله تیراندازی‌هایی است که تقریبا روزانه در استان اتفاق می‌افتد.

کرمی افزود: در این میان هم دستگاه قضائی و هم پلیس بر این موضوع اتفاق نظر دارند که باید با این افراد به شدت و قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد تا وضعیت شهر و جامعه با ناامنی مواجه نشود.

دادستان کرمانشاه با سخت توصیف کردن کار پلیس در دستگیری عاملان تیراندازی به دلیل اینکه عمده آن‌ها در ساعات ابتدایی بامداد و تاریکی هوا رخ می‌دهد، افزود: دستگاه قضائی نیز قدردان زحمات ماموران جان برکف پلیس بوده و چند ماهی است که مرخصی این افراد به همراه قاچاقچیان سلاح و مهمات را ممنوع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۶۷ محکوم به جرم تیراندازی، قاچاق و حمل سلاح بیش از ۴ ماه و ۱۵ روز است که در زندان به سر برده و هیچ گونه مرخصی به آن‌ها اعطا نشده است.

کرمی در پایان از اقدام پلیس کرمانشاه در دستگیری سارقان یک واحد مسکونی در محله بهار و همچنین دستگیری یکی از اراذل و اوباش کرمانشاه در شهرک کارمندان نیز تقدیر کرد و گفت: تداوم برخورد‌های قاطعانه با اشرار و عاملان ناامن کننده در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار دارد و مردم مطمئن باشند با جدیت از امنیت آن‌ها دفاع می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار