مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک استان کرمانشاه گفت: همایش فرهنگ یاران ترافیک 13مهر ماه با هدف تجلیل از رانندگان قانونمند در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 03 October 2015
مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک استان کرمانشاه گفت: همایش فرهنگ یاران ترافیک 13 مهر ماه با هدف تجلیل از رانندگان قانونمند در کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرهنگ علی اکبر عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: فردا و به همین مناسبت در حرکتی نمادین مانور موتورسیکلت سواران قانونمند از میدان پاسداران به سمت میدان کوهنورد طاقبستان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسئول آموزش و فرهنگ پلیس ترافیک استان کرمانشاه همچنین از برگزاری همایش «همیاران و فرهنگ یاران ترافیک» خبر داد و گفت: این برنامه به پاس تجلیل از رانندگان قانونمند سه‌شنبه 13 مهر ماه برگزار می‌شود.

وی ترخیص خودرو با ارائه تسهیلات و افزایش زمان کارکرد مراکز تعویض پلاک در هفته ناجا را از برنامه‌های پلیس راهور عنوان کرد و افزود: حضور کارشناسان ما در مدارس برای آشنایی دانش آموزان با مسائل ترافیکی از دیگر برنامه‌ها است.

سرهنگ عبدالهی با اشاره به کاهش ۵ درصدی وقوع تصادفات در ۶ ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه گفت: آموزش همگانی در بحث مسائل ترافیکی و قوانین راهنمایی و رانندگی اولویت کار ما است.

وی در پایان خواستار مشارکت شهروندان در برقراری نظم و امنیت و نیز رعایت قوانین و مقررات از سوی آنان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار