احداث ناحیه صنعتی ساری4 بر اساس ضوابط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و با رعایت دستورالعملهای زیست محیطی و استعلام از مراجع ذیربط، مطابق برنامه انجام خواهد شد
کد خبر: ۱۰۵۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 17 June 2022

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش کمبود زمین در شهرک های صنعتی استان، گفت: مقدمات افزایش نواحی صنعتی در مرکز مازندران فراهم شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، علی بابایی کارنامی در جلسه همآهنگی و بررسی احداث ناحیه صنعتی ساری 4 اظهار داشت: چالش جدی کمبود زمین صنعتی و عدم ظرفیت توسعه شهرکها و نواحی صنعتی در شهرستان ساری موجب شد تا به سمت احداث ناحیه صنعتی در موقعیتی جدید برویم که خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به مراجعات مکرر سرمایه گذاران و لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری، برنامه ریزی استقرار واحدهای تولیدی و صنفی دانش بنیان با همکاری پارک علم و فناوری استان، باید در دستور کار قرار گیرد تا ضمن ارائه تولیدات با کیفیت، بکارگیری تعداد زیادی از نیروهای بیکار در منطقه را نیز بدنبال داشته باشد.

یاسر امینی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: احداث ناحیه صنعتی ساری4 بر اساس ضوابط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و با رعایت دستورالعملهای زیست محیطی و استعلام از مراجع ذیربط، مطابق برنامه انجام خواهد شد.

نیک نژاد مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران نیز گفت: ایجاد زون سلولزی و صنایع مرتبط با فرآوری چوب و کاغذ، از ضروریات ایجاد ناحیه صنعتی در این منطقه است.

در این جلسه مقرر شد کمیته ای سه جانبه متشکل از فرمانداری شهرستان ساری، شرکت شهرکهای صنعتی استان و شرکت چوب و کاغذ مازندران بمنظور پیشبرد امور احداث ناحیه صنعتی ساری4 ایجاد شود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار