کد خبر: ۱۰۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 03 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، سردار علی دولتی صبح امروز در صبح‌گاه نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی امسال شعاری را با عنوان اقتدار پلیس همزبانی و همدلی و امنیت و آرامش برای استمرار فعالیت‌های خود برگزیده است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: تعامل نیروی انتظامی با مردم در اوج خود قرار دارد و این تعامل و مشارکت سبب رضایتمندی مردم استان ایلام شده است.

این مسئول ادامه داد: این سخن یعنی کسب رضایتمندی مردم ایلام از پلیس بر مبنای آمارو ارقام بوده که در اختیار پلیس و دیگر دستگاه‌های نظارتی وجود دارد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: مردم از طریق سامانه‌های مختلف از جمله 197 ابراز رضایت از عملکرد پلیس داشته و این موضوع را به استماع مسئولان پلیس رسانده‌اند.

دولتی تصریح کرد: امنیت کنونی در استان ایلام حاکی از تعامل بین همه دستگاه‌های اداری استان ایلام و تعامل و مشارکت مردم با نیروی انتظامی است که همواره این امنیت پایدار برقرار است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: برای پلیس افتخار بزرگی است که مردم و مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی در استان ایلام رضایت دارند و امیدواریم بتوانیم همواره در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداریم.

وی ادامه داد: پلیس بزرگترین افتخار خود را خدمت به مردم دانسته و افتخار می‌کند که رضایتمندی مردم را کسب کرده است. برخورد با متخلفین یکی از مطالبات به حق مردم بوده که پلیس در این راه توفیقاتی حاصل کرده است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: ایلام استانی نا امن برای هنجارشکنان، شروران و متخلفان است و پلیس با افرادی که امنیت مردم را سلب کنند برخورد جدی می‌کند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار