با حضور سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره معلم شهید ابراهیم هادی آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 15 June 2022

به گزارش ،  مسابقات ورزشی فرهنگیان قطب سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد  یادواره معلم شهید ابراهیم هادی در سالن پوریای ولی  شهر یاسوج افتتاح گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست تربیت بدنی و سلامت استان در آئین افتتاحیه این بازی ها در قطب سردسیری که به میزبانی شهرستان بویراحمد برگزار شد، با اشاره به جایگاه ورزش، گفت : بی شک اثرگذاری تربیتی که ورزش دارد هیچکدام از دروس آموزشی و تربیتی ندارد.

محمد جمالی افزود : به منظور ایجاد نشاط و شادابی ، مسابقات ورزشی فرهنگیان با عنوان یادواره معلم شهید ابراهیم هادی در مرحله شهرستانی در دو منطقه‌ سردسیری و گرمسیری ، با شرکت تیم های ورزشی مختلف ادارات شهرستانها و مناطق بعد از سال‌ها توقف، برگزار میگردد.

جمالی افزود : وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش برادران فرهنگی در رشته های فوتسال ، والیبال، تنیس روی میز  و بانوان فرهنگی می‌توانند در رقابت‌های والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز و  شرکت کنند که رقابت‌های فوتسال در دو رده سنی زیر۴۰سال و بالای ۴۰سال برگزار می‌شود..

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : اگر بنا بر این باشد جامعه سالم و بانشاطی داشته باشیم باید معلمین بانشاط باشند و قطعا این رقابت ها باعث ایجاد نشاط و شادابی بیشتر فرهنگیان خواهد شد.

کورش دلشاد سند تحول بنیادین را جزو مهمترین اسناد بالادستی دانست و گفت: در این سند به تربیت شش ساحتی دانش آموزان اشاره شده که تربیت زیستی و بدنی از زمره این ساحت‌ها هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار