معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه:
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: سنجش دانش آموزان باید با نهایت دقت و بر پایه استاندارد‌های لازم صورت گیرد تا مشکل کودکان به درستی و به موقع تشخیص داده شده و درمان گردد.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ 13 June 2022

سنجش نوآموزان استان با نهایت دقت انجام خواهد شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نشست بررسی وضعیت سنجش نوآموزان استان با حضور معاون فنی، مدیر و کارشناسان سلامت مدارس معاونت بهداشتی و کارشناسان سلامت مدارس شبکه‌های بهداشت شهرستان در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید در این جلسه سارا شاه آبادی اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در دوران پاندمی کرونا در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا و بخصوص واکسیناسیون توسط کارشناسان سلامت مدارس در شهرستان‌ها انجام شد که قابل تقدیر و تشکر است، خوشبختانه بحران همه گیری کرونا را تا حدی پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم همین روند کاهشی در کشور و استان ادامه داشته باشد. هر چند که همچنان نیاز به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های حوزه سلامت در مدارس بسیار مهم است، افزود: دانش آموزان گروه هدف بسیار خوبی هستند که می‌توان رفتار‌های مناسب بهداشتی را با آموزش مداوم و صحیح در آن‌ها نهادینه کرد، همچنین در حوزه معاونت بهداشتی ارتباط بسیار خوبی با آموزش و پرورش برقرار شده و باید همین ارتباط خوب در شهرستان‌ها با آموزش و‌نیز برقرار شود.

شاه آبادی تصریح کرد: باید با هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش برنامه‌های سلامت محور در دانش آموزان را به خوبی مدیریت کنیم و پیش ببریم، مساله سنجش نوآموزان در بدو ورود به مدرسه دارای اهمیت ویژه‌ای است و ناظرین بهداشتی باید دقت نظر لازم را در راستای اجرای صحیح این سنجش داشته باشند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه در پایان افزود: سنجش دانش آموزان باید با نهایت دقت و بر پایه استاندارد‌های لازم صورت گیرد تا مشکل کودکان به درستی و به موقع تشخیص داده شده و درمان گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار