معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گفت: بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان استان ثبت سفارش کتاب درسی را انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 11 June 2022

فردین یاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به ثبت سفارش کتاب درسی ۹۰ درصدی دانش‌آموزان استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، اظهارکرد: دانش‌آموزانی که تاکنون برای تهیه کتاب درسی ثبت سفارش نکرده‌اند، باید هرچه سریع‌تر سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://www.irtextbook.ir/به ثبت برسانند.

یاوری با بیان این‌که سفارش اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان در مرحله اول از ۲۸ فروردین شروع شده و تا ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت، گفت: انتظار داریم میان پایه‌ها در مهلت مذکور اقدام به ثبت سفارش کتب درسی کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان با بیان این‌که دانش‌آموزان از دو طریق گروهی و انفرادی می‌توانند برای تهیه کتب درسی ثبت سفارش داشته باشند، افزود: مدیران مدارس می‌توانند به صورت گروهی برای دانش‌آموزان ثبت سفارش کتب درسی داشته باشند، ضمن این‌که دانش‌آموزان هم می‌توانند به صورت انفرادی برای تهیه کتاب ثبت سفارش کنند.

یاوری سپس با بیان این‌که احتمالا در سال تحصیلی جدید ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان ثبت‌نام شوند، عنوان کرد: دانش‌آموزان استان به حدود سه میلیون جلد کتاب درسی احتیاج دارند.

وی با اشاره به آغاز توزیع کتب درسی در سطح شهرستان‌ها، نواحی و مناطق، یادآورشد: از نیمه دوم شهریور‌ماه هم توزیع کتب درسی بین دانش‌آموزان استان در مدارس آغاز خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان این‌که کمبودی برای توزیع کتب درسی در استان نداریم، خاطرنشان ساخت: مهر‌ماه سال جاری هیچ دانش‌آموزی در استان بی‌کتاب نمی‌ماند.

یاوری تاکید کرد: مسؤولیت عدم ثبت سفارش کتاب درسی ۱۰ درصد باقیمانده بر عهده مدیر/ رئیس ادارات آموزش و پرورش و اعضای کارگروه مربوطه است؛ و از مدیران مدارس درخواست می‌شود در فرصت محدود باقیمانده جهت ثبت سفارش ۱۰ درصد کتاب اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار