استاندار اردبیل در آیین صبحگاه نیروی انتظامی استان:
خدابخش توجه به ارتقای علمی و آموزشی در نیروی انتظامی را مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی در هر جامعه ای پیشرو اجرای امنیت عمومی است؛ به طوری که نبود نظم و لیاقت در نیروهای انتظامی و امنیتی کشور عربستان در هفته های اخیر باعث از دنیا رفتن هزاران انسان بی گناه شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 03 October 2015
استاندار اردبیل گفت: نیروی انتظامی در حوزه های مختلف باعث ارتقای امنیت عمومی مردم شده است.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش روز شنبه در آیین صبحگاه نیروی انتظامی استان افزود: نیروی انتظامی از جمله سازمان هایی است که برای مقابله با حجم گسترده تخلفات و بزهکاری ها ماموریت های مختلفی داشته و نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت مردم ایفا کرده است.

وی گفت: در کنار فعالیت های مثبت تمامی نخبگان، مخترعان و عالمان اجتماعی، افرادی نیز هستند که در فعالیت های منفی قاچاق تسلیحات، قاچاق مواد مخدر، توزیع ابزارهای منافی عفت و قاچاق کالا و انسان مشارکت دارند و نیروی انتظامی برای مبارزه با این گونه فعالیت های مخل جامعه وظایف مهم و پیچیده ای دارد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: امروزه سرقت ها با روش های پیشرفته و به روز انجام می شود و نیروی انتظامی هر لحظه باید خود را برای مقابله با این روش ها آماده سازد.

وی توجه به ارتقای علمی و آموزشی در نیروی انتظامی را مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی در هر جامعه ای پیشرو اجرای امنیت عمومی است؛ به طوری که نبود نظم و لیاقت در نیروهای انتظامی و امنیتی کشور عربستان در هفته های اخیر باعث از دنیا رفتن هزاران انسان بی گناه شد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در جامعه ما مورد اطمینان مردم بوده و در سال گذشته نیروی انتظامی بر اساس نظر سنجی از مردم جزو مورد اعتمادترین دستگاه اجرایی شناخته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار