مدیر کل فرهنگی و اجتماعی ستاد کانون‌های مساجد کشور:
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی ستاد کانون‌های مساجد کشور گفت: از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان در استان کرمانشاه تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 09 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مجتبی میرزایی نسب در آیین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین دوره جشنواره قرآن مدهامتان و کانون‌های فرهنگی هنری رابط برتر فهما اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی جزو مسابقاتی است که جایگاه ویژه‌ای بین کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد دارد که توانستیم در سال جاری مرحله استانی این مسابقات را برگزار کنیم.

وی افزود: طبق تعهد به ستاد‌های استانی در مهلت مقرر
جوایز برای استان‌ها ارسال شد و طی برنامه هایی، هر استان به فراخور اقتضائات و امکانات خود برنامه ریزی‌ها را برای تجلیل انجام داد که استان کرمانشاه را امروز در برنامه قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی ستاد کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: امروز در استان کرمانشاه در ۱۴ رشته در مجموع و در بخش خواهران و برادران تجلیل‌های استانی را انجام دادیم، استان‌ها بر مبنای شرکت کنندگان شان با هم تفاوت داشتند، طبیعتا در هر ۱۴ رشته سه نفر اول را جزو منتخبین معرفی کردیم و نفرات اول هم برای مرحله کشوری دعوت خواهند شد.

وی گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از برنامه‌هایی است که حدود ۱۵ سال است که برگزار می‌شود، دوره شانزدهم فراخوان این مسابقات در چند ماه آینده ابلاغ خواهد شد و برنامه‌ای است که به طور دائم و مستمر همه ساله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان خاص خود را دارد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: مسابقات قرآنی مدهامتان از برنامه‌هایی است که رده‌های سنی مختلف را از ۷ سال تا ۳۰ سال در دو رده و در بخش زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در بخش خواهران و برادران در بر می‌گیرد.

میرزایی نسب تاکید کرد: در مجموع در ۱۴ رشته علاقه‌مندان خاص خود را در رشته‌های مختلف اعم از حفظ، قرائت صحت قرائت، حمد و سوره، اذکار نماز و رشته‌های کاربردی مثل اذان و مکبری مساجد دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار