مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 08 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا ماشاءالله ارویسی ، با بیان اینکه اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد از روز گذشته (۱۶ خرداد) در استان استارت خورده، گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۱۵۰۰ دستگاه کارت‌خوان هوشمند وارد استان شده که قرار شده در کوتاهترین زمان ممکن توسط نماینده‌های بانک سپه در خبازی‌های سطح استان نصب شود.

ارویسی با اشاره به برنامه ریزی برای وارد کرد دستگاه‌های کارت خوان بیشتر به استان، افزود: استان کرمانشاه حدود ۲۲۰۰ واحد خبازی دارد که تمام این واحد‌ها به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز خواهند شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح هیچ گونه محدودیتی برای خرید نان از سوی مردم ایجاد نخواهد شد، گفت: قیمت نان هم هیچ تغییری نخواهد کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه ششمین استان کشور است که اجرای آزمایشی این طرح را با هدف توزیع عادلانه آرد و کوتاه کردن دست دلالان و قاچاقچیان آغاز کرده، گفت: این طرح با هدف رصد و پایش میزان آرد تخصیصی به واحد‌های خبازی و تناسب آن با میزان نان عرضه شده به مردم اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح بر کار نانوایی‌ها نظارت خواهد شد تا فروش نان در نانوایی‌ها متناسب با توزیع آرد باشد، تاکید کرد: اجرای این طرح از تعطیلی خودسرانه واحد‌های خبازی و یا عرضه خارج از شبکه آرد جلوگیری خواهد کرد.

ارویسی با بیان اینکه تدابیر لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در طرح اندیشیده شده، گفت: در اجرای این طرح تمام فرایند خرید آرد تا فروش نان کنترل می‌شود.

وی یادآور شد: با اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد سهمیه آرد واحد‌های خبازی هم تغییری نخواهد کرد، مگر اینکه واحد خبازی بخواهد تخطی کند که در این صورت با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار