مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ 08 June 2022

یاور محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با سایر نقاط کشور، و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ثبت نام این دوره از مسابقات بصورت آنلاین و در ۳۵ حرفه مختلف از ۲۲ تیرماه آغاز و تا ۱۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

محمدی گفت: این مسابقات مهارتی در سه مرحله شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود و نفرات برتر کشوری به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ که در کشور چین برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به دوره قبلی مسابقات که مرحله جهانی آن در " کازان روسیه " برگزار شد افزود: در دوره قبلی این مسابقات خانم اوین رشیدی از کرمانشاه در رشته گرافیک رایانه‌ای به مرحله جهانی اعزام شد که در رقابت با سایر شرکت کنندگان از کشور‌های مختلف، موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از مسابقات شد.

لازم به ذکر است شرکت در این مسابقات برای عموم متقاضیان که دارای شرایط شرکت باشند آزاد است و حداکثر متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۷۴ به بعد مجاز به ثبت نام خواهند بود.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس www.portaltvto.com/olampiad/signup/step۱   و یا کسب اطلاعات بیشتر به نزدیکترین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه نمایند 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار