مدیر کل بیمه سلامت کرمانشاه:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیمه سلامت ٩٠ درصد از هزینه‌های درمان بستری و ٧٠ درصد هزینه درمانی سرپایی را دربخش دولتی پرداخت می‌کند و در مراکز خصوصی نیز به همین منوال توسط بیمه سلامت پرداخت و ما به التفاوت تعرفه دولتی و خصوصی توسط بیمه شده پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 07 June 2022

پرداخت ٩٠ درصد از هزینه بستری و ٧٠ درصد هزینه درمان سرپایی توسط بیمه سلامت

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص تحت پوشش قرار دادن هزینه‌های درمان از سوی بیمه سلامت، اظهار کرد: خوشبختانه در موارد بستری در مراکز دولتی ۹۰ درصد هزینه‌ها و در موارد سرپایی ۷۰ درصد هزینه‌های درمان را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

وی افزود: در مواردی که افراد به مراکز خصوصی مراجعه می‌کنند مابه التفات تعرفه‌های دولتی وخصوصی را خودبیمه شده پرداخت وباارائه مدارک به بیمه تکمیلی (درصورت تحت پوشش بودن) می‌توانند از بیمه تکمیلی هم استفاده کنند و ما به التفاوت تعرفه دولتی و آزاد از سوی بیمه شدگان پرداخت می‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به صندوق بیمه سلامت همگانی که یکی از صندوق‌های رایگان است، یادآور شد: برای بیمه شدگانی که تحت پوشش این صندوق هستند پزشک خانواده تعیین شده است.

قادری در ادامه به طرح پوشش بیمه همگانی سلامت که همزمان با هفته سلامت آغاز شد، اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و در استان کرمانشاه ۸۴ هزار نفر را به صورت کاملا رایگان تحت پوشش بیمه قرار دادیم.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح ما کسی را در استان کرمانشاه که بیمه نداشته باشد، نداریم و برای افراد پس درخواست ارزیابی وسع، با اعتبار سه ماهه تحت پوشش قرارمی گیرند و تا دریافت جواب ارزیابی وسع برای دهک‌های ۱، ۲ و ۳ رایگان، دهک ۴ ده درصد دهک ۵ و ۶ با پردخت ۲۵ درصدفرانشیز، دهک ۷ و ۸، باپرداخت ۵۰ درصد و دهک ۹ و ۱۰ با پرداخت فرانشیز (حق بیمه) کامل (صندوق بیمه‌ای ایرانیان) ازخدمات درمانی بهره مند می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار