طرح USO، بخش اعظم تکالیف ایرانسل انجام شد
در نشست استاندار مازندران، نمایندۀ ساری و میاندورود و مدیرعامل ایرانسل؛ پوشش اینترنت نسل 5G در مازندران مصوب شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ 07 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، در نشست استاندار مازندران، نمایندۀ ساری و میاندورود و مدیرعامل ایرانسل؛ پوشش اینترنت نسل 5G در مازندران مصوب شد. 

پوشش اینترنت نسل 5G در مازندران
 

در نشستی که عصر دوشنبه 16 خرداد 1401، با حضور سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، علی بابایی کارنامی، نمایندۀ مردم ساری و میاندورود در مجلس و بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، مصوب شد تا این شرکت نسبت به توسعه پوشش اینترنت نسل 5G در مازندران اقدام نماید. 

بر پوشش 100 درصدی نقاط شهری، در نقاط روستایی نیز بر اساس برنامۀ اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در طرح موسوم به USO، بخش اعظم تکالیف ایرانسل انجام شده است.
وی با اشاره به پروژه‌های متعدد ایرانسل بر توسعۀ خطوط فیبرنوری به عنوان زیرساخت خدمات شهر هوشمند در استان مازندران، تأکید کرد و با تشریح اقدامات ایرانسل در خصوص حمایت از رشد استارتاپ‌ها، با اشاره به نامگذاری سال 1401 به نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» توسط مقام معظم رهبری، اعلام آمادگی کرد تا با برگزاری نشست مشترک با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان مازندران، راه‌های همکاری ایرانسل برای کمک به توسعۀ زیست‌بوم استارتاپی این استان، بررسی و پیگیری شود. 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار