مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه:
مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: امسال سه کاروان شامل یک کاروان ١١۵ نفری تشیع و دو کاروان ١٣۵ و ٨۵ نفری اهل تسنن به حج تمتع مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 06 June 2022

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: زائرین امسال سفر حج استان کرمانشاه ۳۳۵ نفر هستند که شامل یک کاروان ۱۱۵ نفری شیعه و دو کاروان ۱۳۵ نفری و ۸۵ نفری تسنن است.

وی تعداد زائرین خانم را ۱۹۰ نفر و زائرین آقا را ۱۴۵ نفر اعلام کرد و گفت: زمان اعزام کرمانشاه فعلا مشخص نشده، اما امسال به دلیل ساخت و ساز فرودگاه کرمانشاه اعزام‌های استان کرمانشاه  از تهران انجام می‌شود.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه ادامه داد: محدوده اعزام از ۲۲ خرداد تا ۱۲ تیر است و سفر زائرین در این محدوده قرار می‌گیرد.

وی در خصوص خدمات بیمه‌ای ارائه شده به زائرین خاطر نشان ساخت: سازمان حج و زیارت هر سال با بیمه ایران قرارداد منعقد می‌کند که بر این اساس زائرین از ۴۸ ساعت قبل از سفر تا ۷۲ ساعت پس از بازگشت به ایران بیمه هستند و مشمول بیمه‌های حوادث و کلیه خسارات جانی و مالی می‌باشند.

وی تصریح کرد: تمام معاینات پزشکی زائرین با همکاری هیئت پزشکی هلال احمر در حال انجام است و تزریق سه دوز واکسن کرونا نیز بر حسب مقررات عربستان انجام شده است.

کریمی خو تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی عربستان امکان اعزام برای افراد تا ۶۵ سال فراهم شد بنابراین پالایش ثبت نام شدگان انجام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار